İŞ TANIMI

• Okul iş ve işlemlerinin Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Kurumları Yönetmeliği'nin ilgili bölüm ve maddelerine uygun olarak yapılmasını sağlamak,

• Sorumlu olduğu seviye ve birimlere yönelik olarak resmi kurum ve kuruluşlardan gelen resmi bildirimleri, güncellemeleri takip ederek, gerekli iş ve işlemlerin ilgili birimlerle koordinasyon içinde yapılmasını sağlamak,

• Seviyesindeki öğrencilerin sosyal, duygusal ve akademik gelişimlerini ilgili birim, uzman ve velileri ile koordinasyon halinde yakından takip ederek gerekli hallerde destek çalışmalarının yapılmasını sağlamak ve süreci takip etmek,

• Öğrencilerin okul sorumluluk ve kuralları çerçevesinde davranmasını takip ederek, ilgili birim ve bölümlerle süreçleri yönetmek,

• Sorumlu olduğu seviye öğrencilerinin oryantasyon süreçlerini ilgili birimlerle iş birliği içerisinde takip etmek ve gerektiğinde ilgili tedbirlerin alınmasını sağlamak,

• Sorumlu olduğu seviye ve bölüm organizasyonlarının etkili bir şekilde yerine getirilmesini sağlamak,

• Seviyesi ve bağlı bölümlerin duyurularını ilgili bölümlerle iş birliği içerisinde yapmak,

• Tarafına iletilen konularla ilgili, konunun içeriğine göre ilgili kişi ya da birimlerle iletişim kurarak süreci yürütmek,

• Seviyesi ya da K12 bütünlüğünde temsiliyet sağlanması gerekli organizasyon ya da görevlerde katılım sağlayarak, kurumun gelişimine katkıda bulunmak,

• Seviyesindeki öğrencilerin devam, devamsızlık, geç gelme durumlarını takip ederek, ilgili bildirimlerde bulunmak,

• Okul müdürü, müdür yardımcıları ve bölüm başkanları ile etkileşim içerisinde çalışmalarını sürdürerek, sistemde öngörülemeyen ya da acil oluşabilecek durumlarda farklı görüş ve öneriler ile katkı ve destek sağlamak,

• Herhangi bir nedenle okula gelemeyen öğretmenin dersleriyle ilgili gerekli tedbirleri alarak, ders ayarlaması yapma konusunda ilgili bölüm başkanı ile koordinasyon halinde bulunmak,

• İlkokul öğrencileri için çocuk odaklı, katılımcılığı, çocuğun üstün faydasını ve yararını gözeten felsefe, pedagojik pratikler ve uygulamaları profesyonel düşünce ve davranış olarak benimsemek, bu konuda rol model olmak,

• Başta Uluslararası Çocuk Hakları ve İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi olmak üzere Koç Okulunun Etik Koduna tam uyum sağlayacak şekilde; çocukla, okul çalışanlarıyla, Koç Okuluyla, velilerle ve okulun temas ettiği diğer paydaşlarla iletişim ve etkileşimde hareket etmek,

• Okul müdürünün talep ettiği diğer görevleri yerine getirmek ve okul müdürüne raporlamak.

GENEL NİTELİKLER

• Temel eğitim düzeyinde en az beş yıllık öğretmenlik, tercihen liderlik deneyimine sahip,

• İyi derecede yazılı ve sözlü İngilizce iletişim kurabilen,

• Eğitim alanında tercihen yüksek lisansa sahip,

• Eğitim teknolojileri entegrasyonu konusunda yetkin,

• Etkin iletişim, planlama, organizasyon ve koordinasyon becerilerine sahip,

• Esnek düşünce yapısına sahip, yenilikçi bir şekilde iletişim becerilerini en üst seviyede kullanan ve gerektiğinde çatışma çözme becerileri ile okul topluluğuna fayda sağlayan,

• Eğitimde yenilikçi yaklaşımları takip eden, öğrenci merkezli bir anlayışla bu yaklaşımların entegrasyonu konusunda ekiple iş birliğinde ilerleyebilen,

• Temel eğitim dönemi öğrencilerinin ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak ve gelişimlerini takip ederek, öğrenci, öğretmen ve aile ile iş birliği halinde bireysel takip sağlayabilen.


“Koç Okulu tüm işe alımlarında tek ölçü olarak işe uygunluk vasfını arar, ayrımcılık yapmadan fırsat eşitliği sağlar.”